שוק הסלולר רותח – ומאות אלפי אנשים מתניידים בימים אלה בין החברות, בזכות הרפורמה בשוק התקשורת. רבים מהמתניידים זקוקים לפתרון בתחום התיקונים. ראשית - מי שהיה לו ביטוח סלולרי ועובר מחברה לחברה – מאבד אותוicom13612 שנית – החברות החדשות אינן מציעות שירותי תיקונים, והדבר עלול לגרור עלויות רבות בעתיד. בנוסף, אנשים רבים נוהגים כיום לקנות את מכשירי הסלולר בחנויות פרטיות – ולכן גם נזקקים לשירותי תיקונים פרטיים.

את הצורך הזה ממלאת "אייקום דיגיטל" שמשרתת זה למעלה משנה אלפי לקוחות שמנויים על שירותי האחריות המקיפה שלה. החברה נותנת מענה מקיף בתחום האחריות למשתמשי סמארטפונים מכל הסוגים (אייפון, סמסונג, נוקיה, סוני מובייל, HTC ועוד). לחברה יש שיתוף פעולה עם חברת הביטוח מנורה מבטחים, שמאפשר לה להציע ללקוחות כיסוי ביטוחי ברמה הגבוהה ביותר. הרעיון שעומד מאחורי החברה פשוט: להציע ללקוחות את האחריות הטובה ביותר בישראל:  תיקונים ללא השתתפות עצמית,  תיקונים לכל הדגמים,  תיקונים של כל התקלות ללא הגבלה בתקופת האחריות, השתתפות עצמית נמוכה במקרי אבדן, גניבה והשבתה

לאייקום דיגיטל יש מספר מרכזי שירות ברחבי הארץ, במעבדה בהרצליה ובסניפי מוטורלה ישראל בתל אביב, בקריית שמונה, חיפה, רעננה, לוד, ירושלים, אשדוד, באר שבע, ואילת. בחברה מועסקים טכנאי מעבדה ברמה הגבוהה ביותר, בעלי ניסיון רב בתיקונים מכל הדגמים.

לרגל הרפורמה מציעה החברה מבצע חדש למתניידים: חודש ראשון חינם. מסלולי המנוי הם:

עלות חודשית של 58 שקל (כולל מע"מ)

א. השירות כולל תיקונים ללא השתתפות עצמית לאורך כל שנת האחריות – אנו היחידים בישראל שנותנים זאת!
ב. כיסוי ביטוחי מלא במקרה אובדן, גניבה והשבתה (במקרים אלו ישנה השתתפות עצמית של 999 שקל)
ג. קבלת מכשיר חלופי בזמן תיקון במעבדה
ד. גיבוי ביטוחי של מנורה מבטחים חברה לביטוח בע"מ.
ה. התחייבות ל-3 חודשים בלבד , במידה והלקוח לא ביצע שימוש בשירות, הוא יכול לשלוח בקשת ביטול.

עלות חודשית של 39.90 שקל (כולל מע"מ)
במסלול זה בכל הגעה לתיקון ישנה השתתפות עצמית של 99 שקל.

אתר החברה: http://icomd.co.il

דף הפייסבוק http://www.facebook.com/DigitalIcom?sk=app_156130587768435